woensdag 27 juni 2012

Song pop

Er was een nieuwe app uitgekomen voor de iPhone en de omschrijving klonk dusdanig interessant dat ik besloot hem te installeren. Het gaat om song pop, een app waarmee je tegen vrienden speelt net zoals in wordfeud en social chess. Zoals de titel al doet vermoeden gaat het hier om muziek en dat is dan uiteraard iets dat ik moet uitproberen.

Het principe is vrij simpel. Je kiest een tegenstander (uit bv. je facebook vrienden) , een genre (bv. punk) en krijgt achter elkaar vijf nummers te horen. Het is uiteraard de bedoeling om zo snel mogelijk te raden welk nummer het is uit een lijstje van vier. Degene die dat het beste doet van dezelfde vijf nummers wint deze ronde. Vervolgens mag de ander een genre uitkiezen en dat is het hele spel. Simpel en leuk (als je een beetje van muziek houdt.) Op de eerste dag speelde ik nog tegen onbekende maar een dag later hadden al vijf van mijn social media vrienden de app geïnstalleerd en kon ik tegen hen spelen. Of het een blijvertje is weet ik niet maar voorlopig amuseer ik me kostelijk met Song pop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten