vrijdag 8 juni 2012

Hotel keuzes

Zwembad van het Sheraton
Na het werk reed ik deze keer niet naar huis maar naar een vriend en vriendin in Zaandam. Na het succesvolle boeken van de tickets naar Lissabon zou ik die avond bij hun eten en zouden we gezamenlijk een hotelletje uitzoeken voor het verblijf in Portugal.

De plannen waren goed, de uitvoering was iets minder. Door diverse misverstanden tussen hun was het niet helemaal overgekomen dat ik zou komen eten en at iedereen op andere tijdstippen. Vervolgens had hij nog een belangrijk telefonisch overleg en moest daarop volgend nog wat werk verzetten die avond. Zij bleek plotsklaps naar Amsterdam te moeten voor een klusje dus het echt uitvoeren van de plannen ging niet helemaal lukken. Eerst zat ik samen met haar te kijken naar de diverse opties waarbij zij een voorkeur toonde voor het 4* Tivoli Jardim, maar ik ging liever voor een 5* hotel. Mijn eerste keuze viel op het Sheraton in Lissabon. Door al het heen en weer geren is er nog geen keuze gemaakt maar morgenavond maak ik de definitieve keuze en uiteraard is die hier dan te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten