donderdag 7 juni 2012

Trudie

Deze ochtend kreeg ik een berichtje op mijn telefoon binnen van een vriendin. Zij had een facebook boodschap gestuurd met de vraag of ik even contact wilde opnemen daar zij mij niet te pakken kreeg.

Uiteraard belde ik haar direct op en zij vertelde me dat ze slecht nieuws had. Ik ging even apart zitten in een lege kamer en hoorde dat een vriendin van ons beiden volkomen onverwacht overleden was. Die vriendin was thuis herstellende van een knie operatie toen ze het opeens erg benauwd kreeg. Ze slaagde er nog in om 112 te bellen maar dat mocht helaas niet meer baten.

Trudie je bent veel te jong van ons heengegaan en ik wens je man en familie veel sterkte in de komende periode. Mocht ik er niet in slagen op de crematie in Dieren te zijn dan zullen we in het elfde gebod in ieder geval op een gepaste manier afscheid van je nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten