vrijdag 1 juni 2012

Terugblik Ameland 2006

Na het verslag van de Amerika vakantie van 2012 gaan we weer een blik in het verleden werpen. Met alweer de derde terugblik op een korte vakantie en de vijfde terugblik in totaal. Wederom wordt het jaar 2006 bezocht en waar de vorige keer de kerst markten in Duitsland op de kaart stonden is het nu tijd voor een iets (een half jaar) verdere terugkeer in het verleden en wel Ameland 2006. Hier ging ik met drie collega's met aanhang (kinderen en vrouw voor de een, vriendin voor de ander en kinderen voor de derde) heen voor een lang weekend in mei.

Voor mij was dit mijn eerste bezoek aan de wadden eilanden en ik was erg benieuwd. Twee van de drie anderen waren al eens op de eilanden geweest en ze zaten vol enthousiaste verhalen over de rust, de natuur en de ontspanning die je daar kon beleven. Welnu na de drie dagen die we daar doorgebracht hebben kan ik dat alleen maar onderschrijven. Ik heb een prima tijd gehad op Ameland en een nieuwe bezoek aan dit, of een van de andere, wadden eilanden is zeker niet uitgesloten. Pak je teletijdmachine en reis af naar mei 2006 voor een lang weekend in Ameland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten