dinsdag 12 juni 2012

Springpad

Een tijdje geleden had Dennis mij een nieuwe app voor mijn iPhone aangeraden, Springpad. Uiteraard had ik de app gedownload en een account aangemaakt maar ik had er nog niet veel mee gedaan. Dat veranderde echter toen ik een invite van Dennis kreeg on aan twee nieuwe notebooks deel te nemen, een met de naam Texas en een met de naam New York. En laten dat nu net de twee opties zijn die we aan het bekijken zijn voor een Amerika 2013 vakantie (ons 20 jarig jubileum).

Uiteraard nam ik deel aan beide notebooks en na enig uitzoeken bleek dat je in de notebooks aantekeningen kon maken over interessante plaatsen en links naar websites kon opnemen. Dennis had al een aantal voorzetten gedaan voor Texas en een voor New York. Naast de gebruikelijke zaken als hotels, sport en shoppen had hij ook het museum opgenomen waar je alles kon terugvinden over de moord op Kennedy. Ik heb bijna direct een aantal hotspots voor met name Austin toegevoegd en het notebook Texas is in full swing. Het wachten is nu op Frank & Simon tot zij ook de invites voor het notebook gaan accepteren en hotspots voor de 2012 vakantie gaan toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten