zondag 10 juni 2012

Nog een slachtoffer

Was de afgelopen vakantie al een van de vakanties met de meeste tegenslagen die ik ooit heb meegemaakt, bij thuiskomst blijkt er nog een ongelukje gebeurd te zijn. Mijn nook begon wat leeg te raken dus wou ik hem weer opladen. Hoe ik ook zocht ik kon de bijbehorende kabel niet vinden. Ik kon me ook niet herinneren of ik hem bij het uitpakken van de vakantie spullen weer tegengekomen was, dus er is een grote kans dat dit ook een van de, vele, vakantie slachtoffers is geweest.

Gelukkig is er tegenwoordig internet dus stap 1 was uitzoeken wat voor kabel een nook gebruikt. Al snel vond ik de informatie en uiteraard wordt er geen standaard formaat gebruikt. Voor een Nook heb je een USB naar micro USB kabel nodig en uiteraard maakt geen van mijn andere apparaten daar gebruik van. Na nog wat doorzoeken vond ik een Nederlandse site die alle mogelijke zaken voor e-readers verkoopt. Zij waren in het bezit van de kabel die ik nodig had en na enkele muisklikken was ik €7.95 armer en een kabel rijker. Nu maar hopen dat dit de laatste verrassing van de afgelopen vakantie is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten