donderdag 21 juni 2012

Afspraak

Dinsdagmiddag had ik een afspraak met iemand van de Caesar groep in Almere. We hadden, zoals gebruikelijk afgesproken bij het La place wegrestaurant aan de A6. Ik reed dan ook het korte stukje van mijn werk naar de plaatselijke La place vestiging en parkeerde mijn auto. Terwijl ik de trap naar boven opliep viel mij op dat ze verbouwd hadden. Waar je vroeger vanaf de trap meteen het restaurant inliep kwam je nu in een garderobe terecht en kon daar aan beide zijkanten uitlopen en het restaurant inlopen.

Gedachteloos liep ik naar binnen maar meteen na het verlaten van de garderobe zag ik pas dat de La place niet meer bestond maar was veranderd in een restaurant met de naam Onderweg, een restaurant waar trouwens niemand zat. Ik liep dan ook weer naar buiten en toen even later mijn kennis op kwam dagen besloten we van het mooie weer te profiteren en haalden een milkshake bij de McDonalds om die op het terras in het zonnetje te consumeren en daar onze bespreking te houden. De bespreking verliep voorspoedig maar helaas zijn we een prima lunch plek in Almere verloren. You win some and you lose some zoals dat heet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten