donderdag 14 juni 2012

Joe Jackson kaarten

Al vele jaren lang was bekend dat mijn favoriete artiest Joe Jackson van plan was om een cd op te nemen met daarop nummer van Duke Ellington, een van zijn grote helden. In de loop der jaren heb ik bij diverse concert bezoeken al wat vertolkingen gehoord van Duke Ellington nummers en die konden mij best wel bekoren. De cd zal ik dan ook probleemloos downloaden om van te genieten. Uiteraard hoort er bij een nieuwe cd een nieuwe tour en ik zat dus te wachten op de aankondiging van de concertreeks. Als eerste werd Amerika bekend gemaakt en dat kwam uiteraard niet uit, dus ik zat te wachten op de Europese (en uiteraard Nederlandse) concertreeks.

Nu ga ik al jaren samen met een oud collega naar een Joe Jackson concert in Nederland en het is altijd afwachten wie van ons de eerste is om het concert te spotten en de kaartjes te scoren. Deze keer was hij de winnaar want toen ik in de fabrique was voor het PCA mobile event probeerde hij mij te bellen. Aangezien ik druk was kon ik de telefoon niet aannemen maar zodra ik tijd had belde ik terug. Hij was inmiddels druk bezig om de tickets te bestellen en dat lukte hem probleemloos en zodoende zijn wij nu in het bezit van twee kaarten voor de show die Joe met the bigger band (de laatste jaren trad hij als trio op nu als sextet) op 2 november in de Melkweg gaat geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten