vrijdag 9 maart 2012

De str!pdagen

Gisteren viel er een email in de virtuele brievenbus waarvan ik in eerste instantie dacht dat het spam was aangezien de afzender Shoot the moon was. Het bleek echter een uitnodiging te zijn om deel te nemen aan de 12e editie van de strip dagen in Haarlem. In ieder geval beter dan twee jaar terug toen ik bij de start van de beurs een mailtje kreeg.

Maar waar ik twee jaar terug geen enkele interesse in de beurs had (we bezochten in 2009 voor het laatst een stripbeurs) begon het bloed toch weer te kriebelen bij het lezen van de uitnodiging. De strip markt is echter nog steeds tanend dus we gaan geen stand huren voor de strip dagen en ook een visite aan Haarlem voor de beurs gaan we niet doen. Mijn oog viel echter op iets anders tijdens het rondkijken op de strip sites, het stripfestival van Knokke op 6 mei. Een strip beurs met leuke tekenaars en een uitstapje naar België klinkt best wel leuk, enige nadeel het is 2 uur en 3 kwartier rijden. Ach het is pas over 2 maanden dus we kunnen er nog even rustig over nadenken.

1 opmerking:

  1. Ik ga wel naar Haarlem, want ik heb twee jonkies die bergen met Donald Duck pockets willen gaan kopen :-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen