zaterdag 3 maart 2012

Karel's snack corner

Zoals ik regelmatig een bezoekje breng aan de slager om daar een lekker broodje bal als lunch te halen heb ik een groep collega's die elke vrijdag naar Kareltje gaan. Kareltje staat voor Karel's snack corner, de plaatselijke snackbar.

Deze vrijdag liet ik me overhalen om ook een bezoek aan Kareltje te brengen. tegen twaalf uur stapte er dan ook een grote groep in de auto's om de verre tocht (minder dan 5 minuten) naar Kareltje in te zetten. Het bleek een behoorlijk luxe snackbar met zitjes en goede bediening te zijn. Ik besloot voor een patatje speciaal met uitjes te gaan en nam daar een broodje goulash kroket bij. Vervolgens kon je gaan zitten want Kareltje is een luxe snackbar, je eten wordt aan tafel gebracht en niet in plastic bakjes maar in stenen bakjes en met bestek er bij. De friet was een stuk beter van kwaliteit dan de gemiddelde snackbar maar ik denk dat ik het toch maar bij dit ene bezoek laat. De volgende keer ga ik gewoon weer naar de slager voor een broodje bal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten