dinsdag 20 maart 2012

Belasting aangifte

Zoals elk jaar wacht ik met invullen van mijn belasting aangifte totdat de versie van de software beschikbaar is waar al geel wat gegevens voor je ingevuld zijn. Traditie getrouw vergeet ik dan echter de datum (dit jaar 1 maart) op te schrijven waarop die versie beschikbaar is totdat ik door de een of andere gebeurtenis opeens denk. Oh shit, ik moet mijn belasting aangifte nog invullen. En normaliter is dat op het laatste moment aangezien de belastingdienst er dan nog wat reclames tegen aan gooit. Dit jaar dacht ik er echter zelf aan en met nog twee weken speling. Ik heb dan ook meteen de software downgeload, de boel ingevuld en opgestuurd. Aangezien ik mijn hypotheekrente aftrek pas met mijn belastingaangifte verreken hoef ik nu alleen nog  maar te wachten tot het geld gestort wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten