dinsdag 13 maart 2012

St. Louis Cardinals vs San Diego Padres

Na een aantal Amerika posten in het verleden doorgebracht te hebben met de Amerika vakantie van de boys in 1993 is het nu weer tijd om vooruit te kijken en wel naar de Amerika vakantie van de boys in 2012.

Eindelijk waren er kaartjes te koop voor de wedstrijden van de winnaar van de world series 2011, de St. Louis Cardinals. Ik ging dan ook naar de site van de Cardinals om tickets voor ons te bestellen maar dat was een behoorlijk frustrerende ervaring. Een hoop invullen, en overal maar krap tijd voor voordat je er uitgegooid wordt is toch wel opschieten. Eindelijk was ik aan het eind van mijn lijdensweg en klikte op de betaal button maar toen kreeg ik vrolijk in beeld "U bent uitgelogd" terwijl ik nog ruim binnen de beschikbare tijd zat. Met veel gegrom doorliep ik het circus voor de 2e keer en inmiddels zijn wij in het bezit van onze tickets. Nu van de week Graceland nog en dan zitten de ticket bestellingen er voorlopig op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten