woensdag 21 maart 2012

Wallabee

In mijn uitprobeer woede kwam ik laatst de link naar een nieuwe social media game tegen met de naam WallaBee. De game is gebaseerd op het vinden en ruilen van items om hier sets mee te complementeren. Eigenlijk een verbetering van wat het inmiddels ter ziele gegane Gowalla deed met items.

De naam van de game komt overduidelijk van een Wallaby, de mini Australische kangoeroe, want net als dit dier heb je een buidel waar je items in bewaard. Ik gebruik het nu een paar dagen en merk duidelijk dat ik een van de eersten ben, de game is er pas sinds 16 februari, er zijn dus nog weinig medespelers en ik heb nog geen in game vrienden. Toch fascineert het spel me en staat het nog steeds op mijn iPhone. Hoe lang dat gaat duren? Ik heb geen idee maar we zien het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten