zondag 18 maart 2012

De veranda

Zaterdagmiddag ging ik met een goede vriendin lunchen en we kozen voor brasserie de veranda aam de Amstelveense weg, tegen het Amsterdamse bos aan gelegen. Toen ik binnenkwam was zij er al (wat ze dan ook trots via whatsapp medegedeeld had) en had ze de best seats in de house al geconfisqueerd (een mooie ronde hoek tafel).

Onder het genot van cappuccino en thee, waarbij mijn vriendin meteen al genoot van de mooie presentatie van de thee, liet zij de plattegrond van  haar nieuwe appartement zien en vertelde honderduit over hoe het ging worden en hoe tevreden zij was over de (uiteraard Poolse) klussers die momenteel druk bezig waren. Kortom hier geen medestander voor de MOE site van Geert Wilders. Tenslotte was het dan toch tijd om de kaart er bij te halen en waar zij voor de carpaccio ging had ik het moeilijk. De hamburger lokte maar aangezien het gisteren erg laat was geworden besloot ik dat het toch te vroeg voor deze keuze was. Ik besloot dan ook licht te doen met de clubsandwich kip. Een verstandige keus naar later bleek want behalve dat de club sandwich uitstekend smaakte was het ook meer dan genoeg, ik vermoed dat de hamburger te veel was geweest. Naast haar huis hadden we het ook over het voorgenomen huwelijk van een vriend en vriendin in september waar wij heen wilden gaan, daarover binnenkort meer in een eigen topic want dat verdient dit item wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten