maandag 12 maart 2012

Verjaardag

De tafel met het smul materiaal
Afgelopen vrijdag was mijn moeder jarig en uiteraard had ik haar op die dag telefonisch gefeliciteerd. (Voor mensen met een slechte kalender helpen de social media en de iPhone ontzettend, deze waarschuwen je namelijk allebei wanneer iemand jarig is).

Zondag kwamen wij dan ook bij mijn ouders langs om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Mijn zusje had de cadeau's geregeld, een dichtbundel en een roze badjas. Mijn moeder was zeer verguld met beiden, maar vooral de badjas viel erg goed in de smaak. Als maaltijd waren er broodjes met lekker beleg zoals een goede Amsterdamse klassieker, het broodje halfom. Hoofdmoot waren uiteraard niet (de overigens prima) broodjes, maar de zalmsalade die mijn vader bereid had. Een huis recept van meer dan 40 jaar oud maar nog steeds even lekker. Volgende week zondag doen we dunnetjes het over want dan viert mijn nichtje haar 18e verjaardag. Haar mooiste cadeau weet ze nu al. De week na haar verjaardag moet ze afrijden en zij wil ook een roze verjaardagscadeau, geen badjas maar iets van credit card grootte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten