maandag 19 maart 2012

I'm 18 and I like it

Zondagmiddag ging ik naar Amstelveen want mijn nichtje was 18 geworden. Eindelijk had ze de leeftijd bereikt waarop ze legaal bij de clubs naar binnen mocht waar ze al tijden lang heen ging en waarop ze officieel sterke drank mocht drinken i.p.v. enkel een wijntje.

Deze keer was ik rechtstreeks gegaan want mijn ouders hadden besloten om zelf te gaan met hun eigen auto. Het was al behoorlijk druk toen ik binnenkwam en het werd nog drukker. Kennelijk wou iedereen mijn nichtje hartelijk welkom heten bij de volwassenen. Ondanks de drukte en de gezelligheid waren er meerdere mensen die de telefoons niet met rust lieten want het was tenslotte aardig spannend in de eredivisie aan het worden. Ons aller Ajax was als eerste klaar en had de punten al binnen, maar wat gingen de concurrenten doen was de vraag. Welnu verliezen (Twente) en gelijk spelen (AZ) en dus staat Ajax opeens weer tweede op een punt van AZ, wie had dat enkele weken geleden gedacht. De verjaardag ging ondertussen gewoon door met hapjes, drankjes en gezelligheid. Na zes uur braken ook de laatste plakkers op en was het tijd om op huis aan te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten