woensdag 28 maart 2012

Flashback Florida 1993

Het reisverslag Amerika 1993 is tenslotte in vier delen geplaatst en niet in vijf. De verhouding in Florida lag dusdanig in het voordeel van Orlando dat die twee dagen Miami wel heel erg als mosterd na de maaltijd gekomen zouden zijn. Daarom zijn nu in augustus 1993 de laatste delen van het dagboek (zoals een blog in de pre internet dagen heette) Amerika 1993 te vinden.

Deze episodes spelen zich af in Orlando, Miami, Daytona beach en (zeer kort) in Atlanta. Hoogtepunt van deze verslagen is voor mij toch wel de drie dagen die wij in de pretparken van Walt Disney World doorbrachten, the Magic Kingdom, the MGM studio's en EPCOT. Voor mij is Disney toch wel het symbool van Amerika. Toen ik als kind naar afleveringen van de Walt Disney show op tv zat te kijken had ik een grote wensdroom, daar wil ik ook heen. Het heeft zo'n 25 jaar gekost voordat het zo ver was maar, hoe ongelooflijk het ook klinkt, deze vakantie heeft al mijn verwachtingen overtroffen en staat onbedreigd op nummer 1 in mijn vakantie hitparade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten