zondag 25 maart 2012

John Carter

Na het verlaten van het restaurant stapten wij in de auto en reden naar de stad. Tot onze grote vreugde vonden wij een parkeerplek in de Vijzelstraat op loopafstand van de bioscoop. Aangezien we nog ruim de tijd hadden (de film begon om vijf over tien), werd er nog een poging gedaan om koffie te drinken. Helaas bleek de koffie zaak die in de Reguliersbreestraat zat vervangen te zijn door een burger bar dus dat werd niets. Frank ging dan toch nog voor een ijsje bij de McDonalds maar toen werd dan ook de bioscoop betreden.

De film was al zwaar geflopt in Amerika maar dat deerde ons niet daar wij allemaal de boeken jaren terug gelezen hadden en benieuwd waren naar de versie op het witte doek. De film duurde ruim twee uur en ondanks dat ik een drukke week achter de rug had en vrij moe was verliep de tijd erg snel. De film was niet echt een topper maar ik vond hem best wel aardig, maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je de boeken niet gelezen hebt en niets hebt met het karakter dat je niet met een voldaan gevoel de bioscoop verlaat. Alhoewel de film bedoeld is als de eerste in een serie van drie vermoed ik dat het vervolg er niet gaat komen aangezien Disney verwacht een verlies van $200 miljoen te gaan lijden. Gelukkig was de eerste film een afgerond verhaal en alhoewel ik best naar een tweede deel was gegaan zal ik die ook niet al te hard missen. Welnu op naar the avengers, de volgende supergelden film die op 26 april in de bioscoop komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten