maandag 7 juni 2010

Stripdagen


Afgelopen weekend waren de stripdagen in Haarlem, een evenement waar ik altijd te vinden was. Maar zoals vermeld besloten wij af te haken na de editie van september 2009 in Houten. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik dat gedaan heb want waar ik vroeger ver van te voren wist wanneer de beurs zou zijn en wie acte de presence zouden geven had ik er geen idee van dat de beurs dit weekend was. Maar kennelijk sta ik nog op de een of andere mailing list want vrijdag kwam er een mailtje binnen van een uitgeverij over hun activiteiten tijdens de beurs (rijkelijk op tijd denk ik dan).

Dat doet je er toch even bij stilstaan en je beslissing evalueren. Nu luttele seconden was ik er al achter dat het een goede beslissing was. Het vroeg opstaan, auto laden en naar de beurs vertrekken en dan de stand opbouwen mis ik niet. Aangezien er geen compensatie meer is met hoge omzetten mis ik ook de financiële vergoeding niet. Het enige wat ik wel mis is het traditionele etentje met de mannen op de zaterdagavond maar aangezien ik net een etentje voor ons vieren heb ingepland is ook dat niet erg. Kortom we hebben vorig jaar een wijze beslissing genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten