dinsdag 6 maart 2012

Flashback New York 1993

Bij het doorbladeren van oude spullen kwam ik ook het vakantie verslag tegen dat Dennis, Frank, Simon en ikzelf hadden bijgehouden tijdens onze vakantie naar Amerika in 1993. Ik sloeg het open en dook weer onder in mijn, en onze, eerste verre vakantie. Nog steeds een van de allermooiste vakanties die ooit heb gehad.

Nu is papier erg ouderwets en erg vergankelijk dus ik zat na te denken wat ik er mee wilde. Een kort experiment op Blogger leerde mij dat ik posten op datums in het verleden kon aanmaken en ik besloot dan ook om het vakantie verhaal naar mijn blog om te gaan zetten. Omdat er ook links bij het verhaal horen ben ik flink op het internet aan het struinen geweest om plaatsen terug te vinden en kwam o.a. tot de ontdekking dat ons hotel, Malibu studio's niet meer bestaat. Verder zullen er weinig foto's bij staan want in die tijd hadden we nog geen digitale toestellen. Inmiddels ben ik klaar met de eerste etappe, New York en heb deze in mijn blog ingelezen. Mocht je het leuk vinden ga dan helemaal naar de nieuwe start van het blog, 1 augustus 1993, en lees de avonturen van de boys in New York.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten