dinsdag 8 juni 2010

Zakenlunch


Ik heb wel vaker een zakenlunch. Gezien de grote van ons bedrijf en de aard van onze klantenkring zijn dit geen etentjes bij sterrenrestaurants maar gebruiken we gewoon een broodje op een kamer terwijl we vergaderen. De broodjes worden wel vers bereid en door de kantine gebracht met een sapje en een stukje fruit maar stel je er niet al te veel van voor. Als het iets luxer wordt laat ik me fêteren door een zakelijke kennis op een broodje en een sapje in La place maar dan heb je toch wel het huidige hoogtepunt bereikt. Toen de tijden nog goed waren (zeg maar voor de crisis) kreeg ik wel eens een lunch in brasserie bakboord maar dat gebeurt nu echt niet meer.

Deze week had ik echter een mooie zakenlunch in het centrum van Almere haven. Een, inmiddels ex, collega is enige tijd terug bij een partner van ons gaan werken. We doen ook buiten het werk om jaarlijks een aantal activiteiten zoals onze tapas avond, een pretpark en een spelletjes avond. De contacten zijn dus wel wat minder geworden maar niet verwaterd. Zo stuurde hij van de week een mailtje of het geen tijd werd om weer eens bij de slager te gaan eten zoals we wel vaker deden. Het was mooi weer dus iedereen was er voor te vinden. Zo stonden we deze middag dus lekker in het zonnetje een broodje bal te verorberen en bij te praten. Er werden meteen nieuwe plannen gesmeed over boottochten op de vecht, vrijgezellenavonden in Mijas en een bezoek aan Movie World in Duitsland. Kortom een prima idee van hem waar we allemaal zeer verguld mee waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten