zaterdag 19 juni 2010

Presentatie


Afgelopen vrijdag moest ik een presentatie geven aan de directie over het project waar ik met mijn team mee bezig ben. Ik deed de presentatie samen met twee teamleden waarbij ik het verhaal vertelde en zij een demo zouden geven van wat wij tot dat moment gemaakt hadden. Uiteraard hadden we de presentatie geoefend en we hadden er vertrouwen in. Een van mijn teamleden zou in de demo de rol van een huurder spelen. Toen het zijn beurt was stelde hij zich netjes voor met de woorden dat zijn naam Dirk was en dat hij twee grote hobby's had. Voetbal en lezen, en wel specifiek indianen verhalen. Iedereen (ook wij) dacht ok wat voegt dat toe. Tot hij aanlogde aan de applicatie en het systeem hem zijn persoonlijke pagina toonde waarop zijn foto stond. Bij het zien van deze foto lag iedereen plat van het lachen en zijn verhaal kon niet meer stuk.

1 opmerking: