zondag 6 juni 2010

Buiten, Birthday en BBQ


Deze zaterdag vierden we de verjaardag van mijn neefje en zoals eigenlijk bijna elk jaar was het ook nu weer schitterend weer. Dat betekende uiteraard buiten zitten in de ruime tuin van mijn zus en zwager en een BBQ. Geen slechte vooruitzichten. In tegenstelling tot andere keren hoefde ik deze keer mijn ouders niet op te halen voor het ritje naar Amstelveen want mijn moeder zat met enkele vriendinnen in Rome.

Zo reed ik behoorlijk laat in de middag weg van huis, ik wou eerst de laatste oefenwedstrijd van het Nederlands elftal voor de start van het WK zien. Het was een walkover (6-1) maar Robben viel geblesseerd uit. Hopelijk is het niet ernstig en kan hij mee naar het WK. Ik kwam dan ook pas na vijfen aan bij mijn zus en zwager en het was al behoorlijk druk in de tuin. Het was erg gezellig en er werd flink gediscussieerd over van alles en nog wat, maar politiek was toch wel een van de belangrijkste topics in de hoek waar ik zat. Tegen half acht moest de politiek het echter afleggen tegen de BBQ want iedereen had het eventjes te druk met belangrijkere zaken. Niet nadat ik echter met mijn nichtje had afgesproken dat ik haar op de hoogte zou stellen wanneer ik naar Movie park in Duitsland zou gaan. Als ze tijd had wou ze namelijk graag mee gaan. Ik vertrok weer op tijd naar huis want ik moest tenslotte de stad nog in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten