donderdag 10 juni 2010

Verkiezingen


Gisteren was het de grote dag. Na eindeloze televisie debatten, artikelen, facebook spam en reclame filmpjes waren dan eindelijk de tweede kamer verkiezingen. Net zoals bij de gemeenteraad verkiezingen in maart ging ik voordat ik naar mijn werk vertrok even langs bij het stembureau om mijn stem uit te brengen. En net zoals bij de vorige kamer verkiezingen was mijn stem voor de VVD maar deze keer voor een ander persoon. Ik stem meestal niet op de lijsttrekker maar op een andere persoon die mij om de een of andere reden opgevallen is. Vier jaar terug was dat op Laetitia Griffith die toen net uit de Amsterdamse gemeente politiek vandaan kwam. Deze keer viel de keuze op een andere vrouw die niet uit de gemeente maar uit Europa terug kwam, Jeanine Hennis-Plasschaert. Jeanine is een vrouw die volledig in de wereld staat en goed gebruik maakt van internet. Zo zit ze op twitter, facebook, linkedin, hyves en youtube. De combinatie internet en (knappe) vrouw was voor mij onweerstaanbaar en daarom is mijn stem deze keer naar Jeanine gegaan.

1 opmerking:

  1. En het is een lekker wijf! Hoewel deze foto wel een beetje gephotoshopped is. Maar ja, wie maalt daarom!! Beter dan Fred Teeven!!

    BeantwoordenVerwijderen