zaterdag 26 juni 2010

Aanhouding


Ik was op weg naar mijn vriendin in Amstelveen om daar te gaan eten. Als ik van de snelweg afdraai moet ik nog een flink stuk rijden voor ik bij haar huis ben. Dat is een route met stoplichten, kruisingen, woonwijken, bus en metro overgangen en noem het maar op. Ondanks mijn slechte route kwaliteiten ben ik inmiddels vaak genoeg bij haar geweest om de route op mijn gemak te rijden en zo reed ik ook deze keer op de interne cruise control naar haar huis toe. Tot ik een onopvallend golfje op een kruising voor mij zag invoegen en deze opeens een bord met stop politie omhoog kwam. Ik was mij van geen kwaad bewust maar toen hij de stoep opreed volgde ik braaf. Ik werd echter met arm gebaren gesommeerd om door te rijden want het bord was bedoeld voor het busje dat op de kruising achter de politie auto zat en niet voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten