donderdag 24 juni 2010

My little notebook


Waar ik gisteren nog schreef over de eerste vakantie van 2011 gaat het stukje van vandaag over de voorbereidingen op de vakantie van a.s. juli naar de Baltische staten. Bloggen is een vast onderdeel van een vakantie geworden. We starten er mee in 2009 met de trip naar de USA en ik vervolgde dat zelf met de Oost-Duitse avonturen later in datzelfde jaar. De Rome vakantie van dit jaar was op het eigen blog terug te vinden en ook op de nieuwe vakantie moet er geblogd worden. Het nadeel van het bloggen in Duitsland was echter de laptop. Ik gebruikte mijn werk HP en dat is een forse machine, heel wat anders dan de strakke Sony Vaio van Dennis die in Amerika en in Italië mee was.

Daarom had ik vandaag dan ook met een vriendin afgesproken om te gaan lunchen en shoppen. De afspraak was om samen te lunchen en dan een leuke notebook uit te zoeken. ’s Ochtends kreeg ik een sms van hoor dat de lunch niet in de stad zou zijn maar bij haar in de tuin en klokslag half een arriveerde ik dan ook in Amstelveen. Na een heerlijke lunch van beef teriyaki salade, dim-sum en nan brood gingen we met haar auto de stad in. De bezoeken aan office centre, media markt en my com leverden niets op maar het bezoek aan Paradigit was succesvol. Ik kwam thuis met een mooie 12 inch Asus seashell van nog geen 1.4 kg en daarbij een rugzak om de notebook prettig in mee te nemen. Uiteraard trakteerde ik op een terrasje om het succes van vandaag te vieren voordat wij huiswaarts vertrokken. Nu van het weekend alles installeren en er is weer een essentieel reis onderdeel gereed.

1 opmerking:

  1. Tja, het is geen Vaio of Apple.....maar voor d vluchtige gebruiker zal hij prima voldoen :-).

    BeantwoordenVerwijderen