zaterdag 12 juni 2010

Receptie


Voor een IT bedrijf is ons bedrijf best wel oud. We bestaan al bijna 40 jaar en dat betekent dus dat we ook al wat werknemers hebben die lang bij de zaak hebben (zei hij met z’n vierentwintig dienstjaren). Deze week was dan ook de afscheidsreceptie van een collega die 65 was geworden en ons definitief ging verlaten. Het was het gebruikelijke geneuzel met speeches van directie, directe manager en collega’s. Hapjes, drankjes en cadeautjes. Kortom niet echt mijn ding. Ik heb er echter een ding van geleerd. Mocht ik een afscheidsreceptie aangeboden krijgen dan hol ik hard gillend weg want dit is echt niet mijn ding. Mijn collega was echter blij met de aandacht en de cadeaus en daar gaat het tenslotte om bij dit soort gebeurtenissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten