dinsdag 22 juni 2010

Vaderdag


Het was vaderdag en dat betekent dat de familie bij elkaar komt bij mijn ouders om bij te praten, drankjes en hapjes te doen en, uiteraard, van de kookkunst van mijn vader te genieten. Deze keer was Rome (wederom) het hoofdonderwerp. Mijn moeder was net terug van een week in deze fantastische stad waar zij met drie vriendinnen een appartement had gehuurd. Ze was helemaal vol van al het prachtigs dat deze stad haar te bieden had en vond dat mijn zusje en zwager er ook heen moesten. Die hadden daar voorlopig geen tijd voor want over drie weken vertrekken zij naar Frankrijk, op dezelfde dag dat mijn trip naar de Baltische staten begint. Daarna stapten we over op mijn 2011 plannen, een trip met de boys naar Florida. Dit is inmiddels zeker dus binnenkort meer nieuws hierover.

Daarna was het tijd voor de maaltijd. Na de echte Chinees van zaterdag was het tijd voor de Hollandse Chinees want mijn vader had een nasi gerecht gemaakt. Nasi, saté, prei, uitjes, augurkjes, kip, satésaus, kroepoek en omelet, Iedereen zat dan ook fors te schransen (inclusief mijn neefjes van zijn hotdogs) en er werd dan ook weinig verder gepraat. Na was er vers fruit (en ijs voor de liefhebbers) en koffie. We stapten op tijd op want de volgende wk wedstrijd begon om half negen en die wou ik tenslotte zien. Wederom een gezellig familie avond maar de volgende zal pas na de vakantie plaatsvinden. De verjaardag van mijn zusje viert ze nl. in Frankrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten