vrijdag 11 juni 2010

Gedaanteverwisseling


Een tijdje terug had iemand zich aangemeld als volger van het blog (iets waar ik altijd blij mee ben). Dit keer ging het om een ex collega en goede vriend van mij waar ik interesses als restaurant bezoek en concert bezoek (en dan Joe Jackson in het bijzonder mee deel). Nu had hij zich zonder foto aangemeld (dat is geen must want er zijn meerdere volgers die dat doen). Toen ik hem tijdens een avondje uit echter voor mietje uitmaakte keek hij mij vol onbegrip aan. Ik legde hem toen uit dat alle andere volgers (op dat moment, nu staat er een nieuwe man tussen) zonder foto vrouwen waren en hij zich dus in de dames hoek had geschaard. Hij begreep de uitleg en kwam er die avond niet meer op terug. Kennelijk maakte de opmerking toch enige indruk want inmiddels is hij een van foto voorziene volger geworden. Hierbij heet ik hem dus opnieuw van harte welkom als volger van het blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten