donderdag 3 juni 2010

Winterbanden


Een van de voordelen van een lease auto is dat er veel dingen vanzelfsprekend geregeld zijn. Zo heb ik voor mijn auto winterbanden als onderdeel van het leasecontract. De afgelopen twee jaar vond ik dat zwaar onzin maar met de winter van dit jaar was ik er wel erg blij mee. Waar ik van veel vrienden en bekenden hoorde dat ze erg moeizaam ergens wegreden en slippend over de weg gingen heb ik werkelijk geen centje pijn gehad. Ik ben nergens met zwetende handen over de wegen gereden, heb nergens vastgezeten en heb eigenlijk erg prettig gereden deze winter. Na de winter wordt het echter tijd om de winterbanden weer te vervangen door je normale banden en zo belde ik in april met euromaster om een afspraak te maken voor de banden ruil. Ik was al wat later in het seizoen dus verwachtte geen enkel probleem. Tot mijn grote verbijstering moest ik zes weken wachtten voordat mijn banden vervangen konden worden. Hoe bedoel je gouden handel die winterbanden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten