zaterdag 31 mei 2014

X-men: Days of future past

De hoofdrolspelers
Na de maaltijd reden we naar Beverwijk om in Cineworld naar de nieuwste X-men film te gaan kijken, days of future past. Mijn verwachtingen waren hooggespannen want het verhaal waar de film op gebaseerd is vind ik uitstekend. Dit was echter ook zo met de laatste Wolverine film en die vond ik echter tegenvallen. We zochten onze plekken op en na de plaatselijke reclames, die langer duurden dan de landelijke reclames, begon de film. Het plot kwam goed overeen met het originele verhaal alleen waren er wat dingen gecombineerd met andere verhaallijnen van de X-men. Ik verveelde me geen seconde en na de wat mindere ervaring met Wolverine kan ik X-men days of future past van harte aanbevelen. Ga kijken zou ik zo zeggen als je van het genre houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten