zaterdag 24 mei 2014

De keukenhof

Bloemen en nog veel meer bloemen
Nu ik weer bij ben met de vakantie avonturen zou je verwachten dat we weer verder gaan waar we zijn oftewel blogposten van de afgelopen week. Er was echter voor de vakantie ook nog het een en ander gebeurt dus dat gaan we nu inhalen, te beginnen met een bezoek aan de Keukenhof, maar we gaan langzamerhand weer inlopen en binnenkort zitten we weer in het heden.

Op acht mei, een dag voor het vertrek naar Amerika, ging ik voor het eerst van mijn leven een bezoek aan de Keukenhof brengen en wel met drie dames. Een vriendin had twee andere vriendinnen op visite, een uit Guernsey en een uit Brabant en uiteraard moest de Keukenhof aangedaan worden. Zo betrad ik samen met vele andere toeristen op een niet al te warme donderdag Nederlands bloemenparadijs. Het seizoen liep al ten einde dus de grootste pracht en praal van de tuinen was al vergaan maar de dames amuseerden zich kostelijk. Met alleen maar een break voor koffie, thee en broodjes brachten we een aantal uren in het park door waarbij ook het Hollandse plein, met molen, klompen, kanaal en bootje het erg goed deed. De dames hadden zich kostelijk geamuseerd en ik had ook een keertje de Keukenhof bezocht, maar verwacht niet dat ik nog een keer terugkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten