dinsdag 20 mei 2014

Colossal café

Buiten ontbijten
Zoals iedere dag waren Dennis en Simon vroeg wakker en maakten hun ochtendloop door de wijk. We zaten daarom vrij laat aan het ontbijt en hadden hiervoor het Colossal café uitgekozen. Nadat we  binnen onze bestelling opgegeven besloten we om buiten te gaan zitten ontbijten. Het was nog steeds niet warm te noemen, de jassen bleven aan, maar in het zonnetje was het goed toeven. We namen dus onze dranjes mee (koffie, water en jus d´orange) en wachten op ons voedsel.

Dat arriveerde ras en voor mij bestond dat uit yoghurt met walnoten en een omelet met spinazie, champignons en provolone. Hierbij werden twee dikke plakken toast geserveerd die glommen van de boter, zeg maar een soort wentelteefjes. Deze liet ik links liggen maar de rest werd met veel smaak door mij verorberd. Terwijl ik de laatste restjes van mijn ontbijt weg zat te werken ging mijn telefoon. Het was mijn vriend Mike die erin geslaagd was om een vrije dag op te nemen en ons op sleeptouw zou nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten