woensdag 21 mei 2014

Inchecken

De skyline van Minneapolis
Een van de eerste activiteiten van vandaag was inchecken voor onze vlucht terug naar Chicago. Alhoewel het voor zowel Simon als Dennis lukte, lukte het niet om mij in te checken. Daarom besloten Dennis en ik naar het vliegveld te rijden, dat lag op tien minuten afstand, om uit te zoeken wat er aan de hand was.

We parkeerden de auto en liepen naar de balie van United alwaar een dame voor ons ging kijken. Het bleek dat ik als een no-show voor de heen vlucht genoteerd was.en daarom was men er van uitgegaan dat ik ook op deze vlucht niet zou komen opdagen. Zeer vreemd allemaal, misschien dat het er mee te maken had dat een andere passagier op de heen vlucht ook een kaartje had voor mijn stoel. Ze maakte alles in orde en voorzien van een plaats aan boord van het vliegtuig keerden we terug naar het hotel om Simon op te pikken en ons daarna in de auto naar Minneapolis te begeven voor ons ontbijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten