vrijdag 23 mei 2014

Ochtendwandeling

Soldier field op de achtergrond
Simon en Dennis waren zoals altijd vroeg wakker en aangezien ik nog diep in slaap was vertrokken zij voor een ontbijt bij Wildberry en hielden daarna een fietstocht via Chicago's fietsensysteem divvy.

Ik zelf was een stuk later wakker en na het inpakken van mijn koffer en via Whatsapp contact te hebben gehad met de anderen besloot ik een ochtendwandeling te maken richting het park en het stadion van de Chicago bears, soldier field. Aangezien we op tijd terug moesten zijn in het hotel om uit te checken en naar de laatste excursie van de vakantie te gaan besloot ik het ontbijt over te slaan en als we weer bij elkaar waren te brunchen. Het was schitterend weer en de wandeling beviel prima. Er was veel te zien onderweg en het was erg druk vandaag met mensen vanwege diverse activiteiten die georganiseerd werden. Na het bereiken van Soldier field (best wel indrukwekkend te noemen) liep ik via een iets andere route weer naar het hotel om op tijd terug te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten