zondag 4 mei 2014

Groupon

Het logo van Groupom
Zoals mijn vaste lezers weten maak ik graag gebruik van een Groupon aanbieding voor een etentje met de boys. Zo heb ik nu bv. een aanbieding voor een lunch voor twee personen bij Ron's gastrobar liggen. De enige keer dat ik iets anders gekocht heb was het een uitgebreide wasbeurt voor mijn auto.

Gisteren viel mijn oog echter op een aparte Groupon, deze was van Groupon zelf en kostte €0. Het bleek een verloting te zijn met deze prijzen voor de winnaars. Als echte Nederlander doe ik daar uiteraard aan mij maar ik vraag me wel af waarom deze actie in het leven geroepen is. Gaat het slechter met Groupon en is dit een actie om meer klandizie te trekken vraag je je dan toch af. Wat het ook mogen zijn zolang er interessante Groupon aanbiedingen zijn blijf ik er gebruik van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten