vrijdag 2 mei 2014

Advocatenkantoor

Maar niet van correcte afhandeling
Meer dan een jaar geleden kreeg ik post van een advocatenkantoor gericht aan iemand anders maar wel met mijn adres. Ik stuurde ze een mail met de mededeling dat er iets niet klopte en dacht dat het daarmee wel afgelopen was. Niets was minder waar want er kwamen nog twee brieven dus ik besloot er maar een belletje aan te wagen. De persoon aan de andere kant noteerde het en inderdaad was het op dat moment afgelopen met de brieven.

Niets is kennelijk koppiger dan een advocatenkantoor want deze week kwam er wederom een brief van mijn vrienden gericht aan nog steeds diezelfde persoon. Wederom heb ik ze per mail op de hoogte gesteld dat hun administratie niet klopt. Mij benieuwen of er weer nieuwe brieven gaan komen of dat ze het nu wel leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten