woensdag 7 mei 2014

Parkeren

Dit is het logo van een van die bedrijven
Zoals ik al zei is het parkeren voor de deur bij ons in de buurt erg afhankelijk van het tijdstip waarop je arriveert. Er is al niet genoeg parkeerruimte en dan worden er ook nog plekken weggekaapt door minder valide parkeerplekken (aardig wat bij ons in de buurt), plekken voor elektrisch oplaadbare auto's en ook plekken voor initiatieven als greenwheels en car2go. Eind december besloot ik mijn auto op een minder legale plek neer te zetten (het was laat en ik had geen zin om wat meer te lopen) en dat resulteerde prompt in een parkeerboete.Sindsdien doe ik dat dan ook niet meer.

Toen ik gisteravond weer eens om de hoek moest parkeren ergerde ik mij ten zeerste aan het bordje parkeren voor vergunninghouders op een parkeerplek. Hier heeft een tijdje een auto van connectcar gestaan maar kennelijk werd deze te weinig verhuurd en de auto verdween dan ook. Het bordje bleef echter staan en dat was weer een parkeerplek minder. Ik ga toch maar eens een mailtje naar de gemeente sturen om een parkeerplek te heroveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten