woensdag 28 mei 2014

Lunch

Een gebakken eitje
Donderdag was het tijd om te gaan lunchen bij een goede vriendin. We hadden om half twaalf bij haar afgesproken maar ik was wat later bij haar binnen want er was geen parkeerplek in de omgeving meer te vinden. Zij vertelde mij later dat men de parkeerplaatsen van de bedrijven nog maar voor korte tijd gebruikt mochten worden en daarom werd er heel veel in de wijk geparkeerd.

Iets later zat ik op het balkon want het was schitterend weer met wat te drinken en haar hond als gezelschap terwijl zij de keuken indook. Het was deze keer een simpele maaltijd want de volgende dag vertrok zij naar Griekenland. Net zoals elk jaar hebben we een week tussen onze vakanties in mei inzetten. Ik kom terug en een week later vertrekt zij. De maaltijd bestond uit een gebakken eitje met ham en champignons op een bruin broodje en een beker yoghurt mango en honing. Simpel maar heerlijk en het was zoals altijd heel erg gezellig. Inmiddels zie ik op Facebook de eerste foto's en berichten van haar uit Griekenland voorbij komen en zo te zien heeft ze het heel erg naar haar zin. Volgende week komt ze weer terug en dan hoor ik alle verhalen wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten