maandag 5 mei 2014

Koelkast

Zo moet ie er vrijdag dus uitzien
Vrijdag is het zo ver dan gaan de boys wederom naar Amerika dus dat betekende dat er dit weekeinde de boodschappen met beleid gekocht moesten worden want anders bederft alles maar. Van te voren maakte ik dus een goede inventarisatie van koelkast en keukenkastje om eens te kijken wat er nog allemaal in huis was. Tevens keek ik even heel goed naar de activiteiten van de komende week en zag ik dat ik maandag al uit eten ging en misschien ook op donderdag. Kortom ik had nog maar voor drie dagen avondeten nodig en voor zondag had ik al in huis. Wel voor vijf dagen ontbijt maar ik had nog yoghurt en noten voor twee dagen en fruit voor een dag dus ook daar moesten nog maar voor twee dagen voorraad ingeslagen worden. Kortom ik heb zelden zo weinig boodschappen gehaald als deze keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten