vrijdag 9 mei 2014

Vertrek

Op zijn Engels
Het was mijn plan om vandaag een stukje over mijn bezoek aan de Keukenhof te schrijven maar doordat we gisteren ook nog naar Volendam gingen en daarna 's avonds uit eten gingen had ik totaal geen tijd over om iets over de gebeurtenissen van gisteren te schijven, die houden jullie dan ook te goed totdat ik uit de good old US of A ben teruggekeerd met de matties.

Daarom vandaag alleen maar de wat obligate mededeling dat de boys wederom naar Amerika vertrekken voor een mooie vakantie. Deze keer worden Chicago en de twin cities aangedaan. Mocht er onderweg niet genoeg tijd zijn om het blog bij te werken dan gebeurt dat na afloop van de vakantie maar meestal is Dennis vroeg genoeg wakker om updates naar zowel zijn als mijn blog te verzorgen. Rest mij om af te sluiten met nu al de slogan voor USA 2014. Ik heb er zin in!

1 opmerking: