maandag 26 mei 2014

Dinet at Mekhong river

Som tam, Tod man pla en Spare ribs
Na het bezoek aan Volendam bracht ik de dames naar hun hotel in Amsterdam, The Regal. Een budgethotel in de binnenstad dus je weet dat je weinig kunt verwachten maar ik hoorde later van de dames dat het zelfs nog minder was dan verwacht. Mijn advies is dan ook om hier geen kamers te huren.
De reden dat ze hier verbleven was dat de dame van Guernsey de volgden ochtend terug vloog naar huis en dat was het wel zo prettig om valk bij het station te zitten.

Na de dames bij het hotel gebracht te hebben reed ik naar huis, liet de auto daar staan en ging enige tijd later met het openbaar vervoer weer naar het centrum want we hadden afgesproken om samen te dineren voordat een van hen naar huis ging en ik op vakantie ging. Voor het diner hadden we afgesproken bij de Mekong river omdat daar de originele Isaan cuisine geserveerd werd en dat was de streek waar twee van de drie dames vandaan kwamen. Zoals normaal bestelden de dames van alles en nog wat en al gauw werd onze tafel volgeladen met allerlei soorten eten en was er even geen tijd meer om de afgelopen dag te bespreken. Na afloop van de prima maaltijd dronken we nog wat alvorens ik afscheid nam van de dames want de volgende morgen zou tenslotte mijn eigen vakantie beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten