donderdag 22 mei 2014

Kamehachi

Mijn zeebaars
Na het verlaten van het stadion hadden we het behoorlijk koud en de eerste actie was dan ook weer warm worden en waar was dat beter te doen dan in een Starbucks. We waren niet de enigen want de rij was behoorlijk groot en tijdens het wachten raakte ik in gesprek met een Amerikaan vanwege mijn Tamp Bay Rays cap, een stadion waar hij nog heen moest.

Verkwikt door de koffie gingen we weer op weg naar de metro maar niet zonder een bezoek aan een sports shop die ik met een cubs sweater weer verliet. De volgende halte was een bezoek aan old town waar de avond activiteiten gepland stonden.We liepen door de wijk heen (gelukkig regende het niet meer) tot het tijd was om te gaan dineren. Hiervoor hadden we een tafel geboekt bij Kamehachi, een goed Japans restaurant. We bestelden drinken, alle drie een hoofdgerecht en drie voorgerechten om te delen. Onze Japanse serveerster maakte diverse foutjes maar de voorgerechten smaakten werkelijk uitstekend. Ook mijn zeebaars was werkelijk top dus we stapten met goed gevulde magen van tafel maar lieten een kleine fooi achter vanwege de fouten van de serveerster. Toen we de tent verlieten kwam ze ons achterna hollen, niet om te klagen over de tip maar om Simon zijn, deze vakantie  vers aangeschafte, cap te brengen die hij op tafel had laten liggen. Hulde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten