woensdag 14 mei 2014

Albertville premium outlets

Een behulpzame verkoopster
Met redelijk slecht weer werd de rit naar Albertville ingezet voor een bezoek aan de Albertville premium outlets om de diverse shopping lists bij te werken. Ik zelf had behoorlijk wat op de lijst staan omdat ik een jaar terug was begonnen om af te vallen met als doel om een jaar later een kledingmaat terug te zijn. Ik had er alle vertrouwen in dat dat gelukt was gezien het feit dat mijn huidige garderobe wel heel erg ruim zat. Bij de winkel van Nautica pakte ik dan ook een pantalon die een maat kleiner was en nam die mee het pashokje in. En zoals verwacht paste hij prima, de missie die ik een jaar geleden had ingezet was probleemloos geslaagd.

Verdere aankopen bestonden uit riemen, spijkerbroeken, polo´s etc. etc. en de tassen werden voller en voller. Ook Simon en Dennis lieten zich niet onbetuigd en voor hun was toch wel de underarmour de grote winnaar. Ik zelf had nog de meeste moeite met een tshirt voor mijn neefje. Ondanks hulp van een verkoopster en een foto en chat sessie met mijn zusje kwamen we niet uit de juiste maat en nam ik er op de gok een mee die misschien iets te groot was. In ieder geval beter dan een te klein shirt zullen we maar zeggen.

Tussendoor werd er ook nog tijd ingeruimd om bij de Subway een broodje naar binnen te werken en alle drie kozen we voor tonijn. Hierbij nam Simon de getoaste variant met kaas, Dennis die met kaas en ik de standaard zonder kaas en niet getoast. Het eerste gedeelte van de dag was prima verlopen op naar deel twee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten