vrijdag 14 december 2012

Woodstone

De keuken van Woodstone in vol bedrijf
Toen we de Jopenkerk verlieten was het tijd om een hapje te gaan eten maar het door ons uitgekozen restaurant, Woodstone, zat bomvol. We liepen toch naar binnen en er bleek net een tafeltje vrij gekomen te zijn zodat we binnen enkele minuten plaats konden nemen. Woodstone heeft als onderschrift pizza en wijn, het is een moderne pizzeria die erg strak aangekleed is en een grote open keuken heeft met centraal de pizza oven.

We kregen de kaart en besloten een fles spa rood te nemen omdat we net al aan het bier hadden gezeten. Vanwege de genoten bitterballen werd er een voorgerecht besteld, het tomaten pesto brood en gingen we voor een pizza en een pasta. Ik had de Americano die als een pittige pizza omschreven werd op de kaart en uiteraard had ik daar mijn twijfels over. Tot mijn vreugde bleek de pizza echter te brengen wat hij beloofde een goede pittige smaak vanwege de knoflook chili olijfolie en de jalapeno pepers. Alles ging schoon op en met een cappuccino en een espresso besloten we de maaltijd te besluiten. Toen ik moest betalen viel ik bijna van mijn stoel want de rekening bedroeg nog geen €35. Een prima maaltijd, een vlotte en gezellige bediening en een lage rekening. Als de andere tentjes op het raaks plein dezelfde prijs kwaliteit bieden gaan ze mij hier vaker zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten