woensdag 19 december 2012

Dropkick Murphy's

Een van mijn vaste rituelen is enkele maken per week te kijken of er nog nieuwe dingen te downloaden zijn. Ik start dan spotnet op en kijk dan of er iets interessants is uitgekomen. De laatste maanden ben ik veel meer gefocust op films dan op muziek en de cd's die ik wel download staan meestal langere tijd te wachten voor ik er een keertje naar luister om te zien of ze de moeite waard zijn.

Deze keer was ik echter behoorlijk opgewonden toen ik bij de cd's keek want de nieuwe cd van de Dropkick Murphy's stond te pronken tussen al die andere albums die aangeboden werden. Twee vlotte klikken verder stond mijn pc het album te downloaden en zat ik te wachten tot het binnenkwam. Dat was binnen een paar minuten gebeurd en meteen werd het album iTunes ingesleept om afgespeeld te worden. Het was direct weer ouderwets genieten want de Murphy's hebben niets van hun kracht ingeleverd en ik was al snel weer in de stemming om naar een concert te gaan. Even snel klikken op de website liet inderdaad de nieuwe tour zien, maar shock en horror, geen concerten in Nederland. Nu spelen ze op zondag 3 februari in Luxemburg en dat is vier uur rijden van ons vandaan. De vraag is nu of we een weekend Luxemburg gaan doen inclusief late thuiskomst zondagnacht of gaan hopen dat er nog shows in Nederland komen.

1 opmerking:

  1. Is mij te ver, ik gok op concerten in Nederland en anders helaas , pindakaas.

    BeantwoordenVerwijderen