donderdag 6 december 2012

Sinterklaas avond

Sinterklaas is bij ons in de familie een gepasseerd station. Nadat de kinderen van mijn zusje en zwager te oud ervoor waren hebben we het nog enkele jaren gevierd maar daarna is Sinterklaas volledig door de Kerstman vervangen. Zo had ik dit jaar dan ook geen Sinterklaas verplichtingen en toen ik uitgenodigd werd om te komen fonduen op vijf december sloeg ik dat uiteraard niet af. Ik vertrok op tijd uit mijn werk daar er sneeuw was voorspeld en dat ellende op de wegen betekent. Gelukkig viel er weinig en arriveerde ik keurig op tijd voor een gezellige (en erg lekkere) fondue avond met zijn zessen.

Toen ik 's avonds naar huis vertrok was het begonnen met sneeuwen maar gelukkig zaten sinds vorige week vrijdag mijn winter banden er onder en reed ik probleemloos naar huis. Daar aangekomen had ik toch nog een Sinterklaas experience, tijdens het inparkeren reed er een Sinterklaas zonder baard en zonder mijter voorbij op een scooter. Zo had ik toch nog een stukje Sinterklaas op deze vijfde december.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten