maandag 10 december 2012

Tuincentrum Osdorp

Afgelopen zaterdag deed ik boodschappen en reed na afloop terug over de Pieter Calandlaan naar mijn huis. Dat is een route met aardig wat stoplichten maar ja daar verander je weinig aan. Wat mij echter opviel was dat er een file stond toen ik de laan op reed en dat die file in beide richtingen stond.

Ik ergerde mij flink maar sloot braaf aan want omrijden naar de andere route naar huis is echt omrijden en wie weet stond daar ook een file. Bijna helemaal op het einde van de rit aangekomen zag ik de oorzaak van de verkeersopstopping. Dat waren de rijen mensen die het terrein van tuincentrum Osdorp op en afreden. Aangezien ik verwacht dat deze ellende tot de kerst wel doorgaat en het tuincentrum ook op zondag geopend is neem ik de komende weken de andere route naar huis wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten