maandag 17 december 2012

Retour au Disneyland Paris 2001

Voor de tweede keer een terugblik naar Frankrijk en voor de tweede keer een terugblik op Disneyland Paris. Het lijkt haast wel of ik slechts een reden heb om naar Frankrijk af te reizen.

We hebben het over het voorjaar van 2001 en mijn ouders waren in mei 40 jaar getrouwd. Zij hadden besloten dat met de familie te vieren in Disneyland Paris met het klassieke Disney arrangement van twee nachten en drie dagen. Voor mij was het nog geen jaar geleden dat ik daar geweest was want in mei 2000 was ik met enkele collega's ook al daar naar toe geweest. Wij waren toen iets korter gebleven, namelijk een nacht en twee dagen. Ook zou deze keer het vervoermiddel het vliegtuig zijn in tegenstelling tot de auto waar wij het jaar daarvoor mee geweest waren. Ik had helemaal geen bezwaar tegen een pretpark bezoek en reis dus mee naar het voorjaar van 2001 en naar Frankrijk om mee te lezen hoe Disneyland Parijs ons beviel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten