zaterdag 15 december 2012

Looper

Ons Haarlems avondje uit werd besloten met bioscoop bezoek aan de plaatselijke Pathé die wederom op hetzelfde plein lag. De entree was boven maar de acht zalen bevonden zich ondergronds en werden via twee roltrappen bereikt.

Onze keuze was gevallen op Looper, een science fiction film met Bruce Willis in een van de hoofdrollen. Ondanks het feit dat er wat gaten in de plot zaten was het een onderhoudende film met een, voor mij in ieder geval, verrassend einde. Maar ja zoals alle films van tegenwoordig duurde deze ook lang (2 uur) en was het even voor middernacht aleer we de bioscoop verlieten.

Toen ik de auto vervolgens uit de parkeergarage haalde kreeg ik wederom een prettige financiële schok te verwerken. Ik had zo'n vijf uur in de parkeergarage gestaan en mocht daar de somma van €3.80 voor afrekenen, een bedrag waarvoor je in Amsterdam nog geen uur red. Voeg daar aan toe dat ik met een kwartier rijden weer thuis was en er valt werkelijk niets aan te merken op dit avondje uit. Kortom een prima avond met prima prijzen. Dit is naast Cineworld in Beverwijk een goede optie voor het volgende film en voedsel uitje van de boys.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten